عينك على الأحداث

بمشاركة فنانة يمنية.. طرح الأغنية الرسمية لكأس العالم

احصل على تحديثات في الوقت الفعلي مباشرة على جهازك ، اشترك الآن.

- الإعلانات -

طرح موقع الفيفا مساء امس الأغنية الدعائية لكأس العالم «Light The Sky» التى قدمتها الفنانة بلقيس فتحي بمشاركة مع عدد من المطربين من بينهم نورا فتحي ورحمة رياض.

- الإعلانات -

استغرقت استعدادات تنفيذ الأغنية لأكثر من شهرين قبل أن يتم تصوير الأغنية في الدوحة على يد المخرجة أمل مفتاح.

وكشفت بلقيس فتحي في تصريحات صحيفة عن سعادتها بالمشاركة في هذا العمل الذي سيراه العالم كله قبل إنطلاق النسخة المقبلة من كأس العالم، لافتة إلى أن كواليس تصوير الأغنية كانت ممتعة ومليئة بالبهجة والسعادة.
وأشارت بلقيس إلى أن العمل مع الفنانين المشاركين في الأغنية كان ممتعاً للغاية، لافتة إلى أن كل من شارك في هذا العمل لديه «ستايل» مختلف ومميز وهو ما ظهر خلال الكليب.

- الإعلانات -

وقالت بلقيس إنها انطلقت في عالم الشهرة والغناء من خلال قطر منذ أكثر من 11 عامًا، و أن هذه الأغنية بمثابة نقطة تحول جديدة لها في الإقتراب من العالم.

- الإعلانات -

قد يعجبك ايضا
8 تعليقات
  1. Champyx Gotas يقول

    I like this post, enjoyed this one thank you for putting up. “I would sooner fail than not be among the greatest.” by John Keats.

  2. hire a hacker online يقول

    This is very interesting, You’re a very skilled blogger. I’ve joined your rss feed and look forward to seeking more of your wonderful post. Also, I have shared your website in my social networks!

  3. Tonic Greens يقول

    F*ckin¦ remarkable things here. I¦m very glad to see your article. Thanks so much and i’m taking a look ahead to touch you. Will you please drop me a e-mail?

  4. Java Burn يقول

    Enjoyed looking through this, very good stuff, appreciate it.

  5. SightCare يقول

    Very well written story. It will be useful to everyone who usess it, including me. Keep up the good work – can’r wait to read more posts.

  6. Puravive يقول

    There is noticeably a bundle to know about this. I assume you made sure nice factors in options also.

  7. Pronerve 6 يقول

    Well I sincerely liked reading it. This tip offered by you is very helpful for proper planning.

  8. Fitspresso يقول

    You actually make it seem so easy with your presentation but I find this topic to be actually something that I think I would never understand. It seems too complex and extremely broad for me. I am looking forward for your next post, I will try to get the hang of it!

اترك رد

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.